Визирська громада

Одеська область, Одеський район

Курси цільового призначення безробітних за напрямком «Підготовка  управителів  багатоквартирного  будинку  та  керівного  складу  підприємств  ЖКГ, що  надають  послуги  з  управління  та  утримання  житлового  комплексу»

Дата: 21.04.2021 15:40
Кількість переглядів: 253

 

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

                                                                                                                                  

«ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР  ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ»

 

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

для курсів цільового призначення

(підвищення кваліфікації) безробітних за напрямком

«Підготовка  управителів  багатоквартирного  будинку  та  керівного  складу  підприємств  ЖКГ, що  надають  послуги  з  управління  та  утримання  житлового  комплексу»»

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Навчальний план та програма для курсів цільового призначення за напрямком «Підготовка управителів багатоквартирного будинку та керівного складу підприємств ЖКТ, що надають послуги з управління та утримання житлового комплексу» призначені для підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері житлово-комунальної інфраструктури.

Управитель багатоквартирного будинку - фізична особа - підприємець або юридична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб. (Закон України № 417-VIII від 14.05.2016 «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»).

Підвищення кваліфікації передбачає прискорене формування професійних умінь і навичок, необхідних для управління та утримання житлового комплексу, з урахуванням потреб ринку праці, посиленню їх конкурентоспроможності на сучасному ринку.

Навчальний план та програма є документами, що визначають зміст курсу цільового призначення, зумовлений сучасними вимогами.

На сьогодні ринок управління багатоквартирними будинками перебуває на стадії становлення та потребує фахової підготовки потенційних управителів, а також підвищення кваліфікації діючих в контексті нового законодавства.

Під час розробки навчальних планів та програм враховано основні завдання курсу цільового призначення для задоволення потреб економіки країни у кваліфікованих і конкурентоспроможних на ринку праці підприємців, реалізацію державної політики зайнятого населення.

Тривалість курсу складає 70 годин  відповідно до обсягу навчального матеріалу з теоретичного та практичного  навчання. 

         Після проходження курсу слухачі повинні вміти самостійно виконувати всі роботи, передбачені навчальним напрямком «Підготовка управителів багатоквартирного будинку та керівного складу підприємств ЖКТ, що надають послуги з управління та утримання житлового комплексу».

Навчання завершується  підсумковим заняттям (диференційний залік).

Особам, які опанували курс підвищення кваліфікації в повному обсязі  видається посвідчення про проходження навчання за напрямком, зразок якого затверджує державний навчальний заклад «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості».

Тематичний навчальний план

 

Напрямки

 

Тематика

Години

Модуль І.Організаційно-правові та економічніаспекти діяльності з управління та утримання житлового комплексу

1. Організаційні та правові аспекти діяльності управителів багатоквартирним житловим будинком

 

1.1. Огляд законодавства з питань управління багатоквартирними житловими будинками.

  1. Організаційно-правові форми управителів та їх функції.
  2. Відносини управителя з органами управління ОСББ (ЖК, ЖБК), власниками жилих і нежилих приміщень, а також підприємствами, що надають ЖК послуги.
  3. Діючі стандарти, норми та правила у сфері надання ЖК послуг та зокрема з управління та утримання житлового комплексу.

8

2. Управління багатоквартирними житловими будинками

  1. Прийняття управителем багатоквартирного будинку в управління. Зміст договору про управління.
  2. Організація забезпечення мешканців будинку житлово-комунальними послугами.
  3. Огляд системи будівельних конструкцій і приміщень, інженерне обладнання будинку. Технічна експлуатація й обслуговування будинку і прибудинкової території.
  4. Залучення спеціалізованих організацій до надання послуг з експлуатації та утримання будинку і прибудинкової території.

Ведення документації щодо стану, утримання та експлуатації будинку.

12

3. Організація проведення капітальних ремонтів багатоквартирного будинку, його окремих елементів

  1. Планування капітального ремонту.
  2. Склад проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт, врахування нормативних вимог
  3. Джерела фінансування капітального ремонту будинку
  4. Укладання та зміст договору з підрядником на виконання робіт з капітального ремонту. Контроль за здійсненням ремонтнихробіт

4

4. Фінансово-економічні аспекти діяльності управителя та формування тарифів на послуги управителя

  1. Механізм та порядок формування тарифів на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
  2. Визначення вартості послуги з управління житловим будинком.
  3. Визначення розміру відрахувань до резервного і ремонтного фондів (на здійснення поточного та капітального ремонтів).

Виконання управителем делегованих повноважень щодо здійснення розрахунків пільг та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.

4.5. Особливості та порядок ведення діловодства, бухгалтерського обліку та звітності про діяльність ОСББ (ЖК, ЖБК).

 

16

Модуль II. Техніко-технологічні аспекти безпечної експлуатації та утримання

житлового комплексу

5. Житловий будинок

як єдиний інженерно-будівельний комплекс

  1. Сучасні підстави безпечної експлуатації житлового будинку, як цілісного інженерно-будівельного комплексу.

Методи обстеження та критерії оцінки стану конструкцій будинку, моніторинг стану конструкцій. Періодичність ремонтів.

8

6.Енергоменеджмент

як елемент

ефективного

управління

багатоквартирним

будинком.

  1. Основи та базові принципи енергоменеджменту. Енергоаудит та складання енергетичного паспорту будинку.
  2. Розробка інвестиційного проекту здійснення енергозберігаючих заходів у джерела фінансування заходів з енергозбереження. Підготовка документів для залучення зовнішніх ресурсів.

8

Модуль Ш. Сучасні стандарти менеджменту та програмні засоби щодо управління та утримання житлового комплексу

7. Особливості систем управління підприємств, що надають житлово-комунальні послуги.

Системи менеджменту якості та сучасні тенденції

удосконалення систем управління ЖКГ

  1. Огляд оперативних задач ЖКГ з управління якістю надання ЖК послуг.
  2. Системи менеджменту якості. Історичний розвиток та сучасні тенденції удосконалення систем управління організації.
  3. Огляд міжнародних стандартів менеджменту: екологічного менеджменту, енергоменеджменту, охорони праці тощо.
  4. Огляд вимог стандарту СОУ ЖКГ 00.01 010.2010 «Стандартизація послуг. Послуги зуправління та утримання житлового комплексу. Загальні вимоги»
  1. Огляд міжнародних стандартів ISOсерії 9000: основні положення та принципи управління організацією.
  2. Огляд вимог Міжнародного стандарту ISO9001: 2008 (ДОГУ ISO9001: 2009) та рекомендацій стандарту ISO9004:2009 «Управління з метою досягнення сталого розвитку організації. Підхід с точки зору менеджменту якості.»                    

2

8. Аудит систем якості та сертифікація систем менеджменту і підприємств ЖКГ

  1. Аудит систем якості. Основні поняття аудиту тайого види.
  2. Огляд вимог Міжнародного стандарту ISO 19011:2011
  3. Сертифікація систем менеджменту підприємств ЖКГ. Практичні рекомендації щодо планування удосконалення системи менеджменту ЖКГ, розподілу відповідальності, повноважень при удосконаленні системи менеджменту ЖКГ та розробки процесу обміну інформацією в системі менеджменту ЖКГ.

2

9. Основи менеджменту щодо забезпечення безпечної експлуатації житлового комплексу

  1. Огляд вимог СОУ ЖКГ 00.01-011:2010 «Класифікація послуг управління та утримання житлового комплексу»
  2. Ідентифікація небезпек та оцінка ризиків в сфері виконання послуг з управління та утримання житлового комплексу.
  3. Загальні підходи, щодо зниження ризиків невідповідної експлуатації житлового комплексу та невідповідного надання ЖК послуг.
  4. Взаємодія з інспекційними та контролюючими органами: права, обов’язки, відповідальність.

4

10. Програмне забезпечення підприємств, які надають житлово-комунальні послуги

  1. Автоматизація процесів управління, як елемент ефективного управління житловім комплексом
  2. Паспортизація технічного стану житлового комплексу (мета, можливості тощо)
  3. Огляд спеціалізованого програмного забезпечення (113) автоматизації дальності з управління та утримання житлового комплексу (за ознаками: бухгалтерія та фінанси, абонентські служби, інженерні служби)
  4. Інноваційний програмний комплекс «СУПЕР МКД». Функціональні можливості.

Етапи впровадження програмних комплексів: складності та шляхи вирішення

4

 

Диференційний залік

2

 

Разом:

70

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь