Що робити, якщо немає мобільного зв’язку
У воєнний час в Україні діє національний роумінг – якщо мережа вашого мобільного оператора недоступна, ви можете підключитися до мережі іншого. Для цього потрібно зробити:
- у налаштуваннях смартфону вимкнути автовибір мережі. Якщо у вас Android, оберіть «налаштування – мобільна мережа (чи підключення) – оператор». Якщо гаджет на системі iOS: «параметри – стільникові дані – вибір мережі»
- знайти та обрати доступну мережу Vodafone, Київстар чи lifecell
- після реєстрації зателефонувати, надіслати повідомлення в месенджері (Viber, Telegram тощо) або відправити SMS комусь з близьких для перевірки роботи сервісу
Якщо зв’язок не з’явився, спробуйте цей алгоритм ще раз або виберіть іншого оператора. Також ви можете перезавантажити смартфон та спробувати ще раз. Важливо раз на день повертатися до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши у налаштуваннях «автовибір мережі».
Національний роумінг дозволяє телефонувати, відправляти SMS та користуватися мобільним інтернетом, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах. При цьому будуть діяти умови тарифу вашого оператора, жодні додаткові оплати не стягуються.
Якщо ваш мобільний телефон має доступ до мережі Wi-Fi, ви можете також спробувати зателефонувати близьким онлайн через месенджери
Спасибі за рекомендації Kyivstar.
Більше інструкцій та порад, актуальних у воєнний час для батьків з дітьми, людей з інвалідністю, людей старшого віку та їхніх близьких, читайте у новому розділі «Довідника безбар'єрності» https://bf.in.ua/u-voiennyj-chas.
«Довідник безбар'єрності» – ініціатива і флагманський проєкт першої леді Олена Зеленська.